ajoin kisan koemielessä läpi. Laitoin 34 kierrosta, ja löpöä 90%.Jouduin kierroksella 32 tuleen varikolle löpön takia, joten 100% riittää koko kisaan. Renkaat olivat r2:set ja ne kyllä kestää kisan. Aika oli 1:05:19. Mulla oli kolme pyörähdystä kisan aikana, joten varikkokäynti kesti vähän aikaa korjausten takia. Moottorijarrutuksia pitää varoa, että kytki kestää koko kisan. Jos lähtee r1 renkailla, niin f9 kannattaa pitää päällä, jotta tietää, koska kannattaa käydä varikolla. Löpöä kannattaa silti pitää täydet, jos vaikka renkaat kestääkin koko kisan.
Kisasta tuli Juspen ja Nypän tiukka vääntö. Tais olla vielä erilaiset taktiikat varikkokäyntien suhteen. Juspen hermot piti lopussa, ja kossu meni eerolan perukoille. Pullo on haettavissa koska vain apiankadulta. Paljon onnea voittajalle.
Ei olisi tarvinnut kuin yhden kierroksen lisää niin nypä olisi mennyt heittämällä ohi. Nypä taisi sortua väärään rengasvalintaan kisan alussa. Itse otin sen verran varmanpäälle et ei ainakaan renkaat kesken lopu mutta vauhti kärsi huomattavasti koska renkaiden paineita oli tiputettu todella alas.
En Sortunut väärään rengas valintaan ne unohtui vaihtaa är kakkosiin :) ja sit vielä tuli varikon läpiajorangaistus ylinopeudesta varikolla.Mutta paras mies voitti ONNEA!!!
11 kommenttia:
Apiankatu 16 tarjoo voittajalle kossupullon. Minä jos vahinkossa voitan, niin kakkonen voittaa pullon.
onks tunti vähä liikaa. ei mulla kyl pysy radalla noin pitkää vetoo
mut mukana oon
-kkd
1 minuutin ja 52 sekunnin kierrosajoilla tosta tulee 32 kierrosta. No tietysti varikkostopit hieman vähentää kierroksia.
Kyllähän sitä itsekin voisi harkita ainakin startata kisaan. Maaliin pääsyn kanssa on vähän niin ja näin.
ajoin kisan koemielessä läpi. Laitoin 34 kierrosta, ja löpöä 90%.Jouduin kierroksella 32 tuleen varikolle löpön takia, joten 100% riittää koko kisaan. Renkaat olivat r2:set ja ne kyllä kestää kisan. Aika oli 1:05:19. Mulla oli kolme pyörähdystä kisan aikana, joten varikkokäynti kesti vähän aikaa korjausten takia. Moottorijarrutuksia pitää varoa, että kytki kestää koko kisan. Jos lähtee r1 renkailla, niin f9 kannattaa pitää päällä, jotta tietää, koska kannattaa käydä varikolla. Löpöä kannattaa silti pitää täydet, jos vaikka renkaat kestääkin koko kisan.
Mukana
samoin
kokeillaan ny ainakin muutama kiekka
Niin, se on muuten eurokossu, jäi sanomatta.
Kisasta tuli Juspen ja Nypän tiukka vääntö. Tais olla vielä erilaiset taktiikat varikkokäyntien suhteen. Juspen hermot piti lopussa, ja kossu meni eerolan perukoille. Pullo on haettavissa koska vain apiankadulta. Paljon onnea voittajalle.
Kiitos kiitos!
Ei olisi tarvinnut kuin yhden kierroksen lisää niin nypä olisi mennyt heittämällä ohi. Nypä taisi sortua väärään rengasvalintaan kisan alussa. Itse otin sen verran varmanpäälle et ei ainakaan renkaat kesken lopu mutta vauhti kärsi huomattavasti koska renkaiden paineita oli tiputettu todella alas.
En Sortunut väärään rengas valintaan ne unohtui vaihtaa är kakkosiin :)
ja sit vielä tuli varikon läpiajorangaistus ylinopeudesta varikolla.Mutta paras mies voitti ONNEA!!!
Lähetä kommentti